چاپ بدنه قفل هوشمند توسط پرینتر سه بعدی

مهندس محمد باغمیرانی و همکارش موفق به اختراع و ثبت نوعی قفل هوشمند شده است. این مخترع جوان در مسیر ساخت نمونه ای از دستگاه خود نیازمند ساخت بدنه برای آن می شود. او و همکارش با بررسی روشهای مختلف جهت ساخت این بخش از دستگاه، با پرینتر سه بعدی آشنا شده و متوجه می شوند بهترین و مقرون به صرفه ترین راه جهت این کار (ساخت بدنه قفل هوشمند) استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی است. از این رو با جستجو در اینترنت به سایت مرکز آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی رسیده فایل سه بعدی مربوط به طرح خود را برای این سایت ارسال می کنند. او در این باره می گوید:

پس از ارسال فایل از طریق سایت و مشخص کردن جنس و رنگ موردنظرو نیز تکنولوژی چاپ، طرح ما توسط کارشناسان سایت پرینت استور بررسی شده و با ما تماس گرفته شد. پس از ارائه مشورت های تخصصی و درنهایت، کار چاپ سه بعدی طرح ما به سرعت و با بهترین کیفیت انجام شد.

آقای باغمیرانی معتقد است با بهره گرفتن از فناوری چاپ سه بعدی می توان ضمن صرفه جویی فراوان در هزینه و زمان، روند چاپ سه بعدی را در صورت نیاز به اصلاح طرح، چندین بار تکرار نمود و خروجی کار نیز بسیار به طرحی که در ذهن وجود دارد نزدیک است.

برای آقای باغمیرانی و سایر مخترعان جوان کشورمان آرزوی موفقیت در کسب و کارشان را می کنیم و امیداواریم خدمات ارائه شده توسط مرکز آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی توانسته باشد کمکی در مسیر رسیدن به محصول آنها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up