پرینتر سه بعدی انتخاب شرکتهای بزرگ پلاستیک سازی کشور

انتخاب پرینتر سه بعدی / شرکت پلاستیک سازی زیباسازان کیانا، پرینتر سه بعدی مدل سی زان دو پلاس را جهت تولید نمونه اولیه (Prototype) محصولات خود، انتخاب و خریداری نمود. این شرکت که بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل آشپزخانه در بازار ایران حضوری فعال داشته و با تولید محصولات متنوع و فراوان، بخش مهمی از بازار این صنعت را در اختیار دارد، نیازمند تولید محصولات در طرحها و شکلهای مختلف است که این امر لازمه تامین سلایق گوناگون مشتریان می باشد. از این رو واحد قالب سازی شرکت زیباسازن، پرینتر سه بعدی مدل سی زان دو پلاس را که دارای بزرگترین سایز کاری در میان پرینترهای سه بعدی موجود در بازار ایران است، خریداری نمود تا ضمن کاهش قابل توجه هزینه های خود، زمان تولید نمونه اولیه محصولات جدید را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

شایان ذکر است که پیش از این، یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح وسایل آشپزخانه نیز با خرید پرینتر سه بعدی سی زان، به جمع مشتریان پرینترهای سه بعدی سی زان پیوسته بود. از این حیث با افتخار اعلام می کنیم که شرکتهای بزرگ صنعت پلاستیک کشور، پرینتر سه بعدی سی زان را جهت تولید نمونه اولیه محصولاتشان انتخاب می کنند.

حضور شرکت سی زان در نمایشگاه ایران پلاست (بعنوان بزرگترین رویداد دو سالانه صنعت پلاستیک کشور)، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و نیاز این صنعت به چاپ پکپارچه قطعات با سایز بزرگ، از جمله عواملی ست که موجب اقبال شرکتهای صنعت پلاستیک کشور به پرینترهای سه بعدی سی زان گردیده است.

بزودی گزارش تصویری و ویدئویی تحویل دستگاه پرینتر سه بعدی مدل سی زان دو پلاس به شرکت زیباسازان را در همین صفحه مشاهده خواهید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up