نمایش دستگاههای پرینتر سه بعدی سی زان در نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت

دستگاههای پرینتر سه بعدی در نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت به نمایش درآمدند. پانزدهین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذرماه ۱۳۹۴ برگزار گردید شاهد حضور چشمگیر شرکتهای داخلی و خارجی فعال در این صنعت بود.

از آنجا که پرینتر سه بعدی ابزاری موثر در زمینه ساخت قالب به شمار می رود، شرکت مهندسی کامپوزیت البرز بعنوان شرکت همکار، اقدام به نمایش پرینترهای سه بعدی سی زان در غرفه خود نمود که این امر موجب استقبال گرم علاقمندان گردید. در این نمایشگاه ضمن ارائه نمونه های مختف پرینتر سه بعدی، قطعات پیچیده و گوناگون چاپ شده توسط پرینترهای سه بعدی سی زان و نیز کاربردهای آن در روند قالبسازی نمایش داده شد.

تکنولوژی پرینت سه بعدی به منظور ساخت مدل و قالب برای قطعات کامپوزیتی بکار می رود. با در اختیار گرفتن پرینتر سه بعدی می توان روند مدل سازی و طراحی قطعات کوچک را بسیار تسریع نمود، این در حالیست که می توان مکانیزمها، کیفیت طراحی و ارزیابی نمونه را بلافاصله پس از طراحی ابعادی، انجام داد.

keyboard_arrow_up