طراحی بدنه دستگاهها با پرینتر سه بعدی

یکی از مشکلات فعالان و علاقمندان علم روباتیک و طراحی بدنه؛ عدم وجود قطعات با شکل و اندازه دلخواه در بازار است. از این رو این افراد عموماً سعی می کنند تا با تغییر طرح خود، از قطعات موجود حداکثر استفاده را ببرند و یا اینکه طرح خود را از ابتدا برمبنای قطعات موجود طراحی نمایند. این مشکل به مدد پرینتر سه بعدی رفع شده و افراد می توانند براساس نیاز و طرح خود، قطعات و بدنه دستگاهشان را طراحی و چاپ کنند.

آقای جواد اسکندری یکی از افراد علاقمند به حوزه روباتیک و هوافضاست. او که ساکن ارومیه است می گوید:

برای طراحی قطعات و بدنه دستگاههای خود در زمینه روباتیک و هوافضا با مشکل روبرو بودم و قطعات موجود علاوه بر اینکه در برخی موارد جوابگوی کار من نبودند، بلحاظ قیمت هم باید هرینه زیادی صرف می کردم.

آقای اسکندری می گوید که با تحقیق یکساله! و بررسی و مشاهده برندهای مختلف موجود در بازار کشور، در نهایت دستگاههای پرینتر سه بعدی سی زان را برای انجام کارهای خود انتخاب کرده است. او که از طریق جستجو در اینترنت به وب سایت پرینترهای سه بعدی شرکت سی زان رسیده است، خدمات و پشتیبانی، ایرانی بودن و نیز قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت خروجی دستگاه را دلایل خود برای این انتخاب اعلام می کند.

آقای اسکندری ضمن پیش بینی کردن آینده ای روشن برای دستگاههای پرینتر سه بعدی، قصد دارد علاوه بر استفاده از این دستگاه جهت کارهای شخصی اش، نسبت به ارائه خدمات چاپ سه بعدی به همشهری هایش هم اقدام کند. ما هم برای او آرزوی موفقیت می کنیم و در ادامه، تصویر قطعاتی که با پرینتر سه بعدی مدل سی زان لایت چاپ کرده است را می بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up