بکارگیری پرینتر سه بعدی در برترین شرکت صنایع پلاستیک ایران

شرکت صنعت سازان بزرگترین تولید کننده وسایل و ظروف بلور و پلاستیکی آشپزخانه در ایران است که با ربع قرن سابقه، محصولات خود را با برند تجاری لیمون با بازار عرضه می کند. این شرکت به دلیل دارا بودن بخشهای طراحی محصول، قالبسازی، تولید و کنترل کیفیت در زیر مجموعه خود، دارای تنوع فراوانی در سبد محصولات خود می باشد.

از دیگر ویژگیهای این مجموعه، نوآوری در تولید محصولات جدید است که این امر به واسطه وجود یک واحد طراحی فعال و قوی می باشد. شرکت صنعت سازان جهت ساخت نمونه اولیه (Prototype) محصولات جدید خود، پرینترهای سه بعدی را در واحد طراحی به کار گرفته است.

کارشناسان این شرکت با بررسی نمونه های مختلف موجود در بازار ایران، پرینترهای سه بعدی سی زان را انتخاب کرده اند. نکته جالب این است که واحد طراحی شرکت صنعت سازان در ابتدا با خرید پرینتر سه بعدی سی زان لایت نسبت به کسب تجربه در زمینه تولید محصول با پرینتر سه بعدی اقدام نموده و پس از ارائه نسل دوم پرینترهای سی زان، از تسهیلات طرح تعویض پرینترهای سه بعدی سی زان استفاده نموده و اقدام به تهیه پرینترهای سه بعدی سی زان در مدلهای سی زان دو و سی زان دو پلاس می کند.

مهندس احدی از کارشناسان شرکت ضمن تحویل گرفتن دستگاههای پرینتر سه بعدی سی زان درخصوص ضرورت استفاده از این دستگاهها می گوید:

ما اگر قصد داریم که صنعت مان پیشرفت کند و به جایی برسیم که بهتر از وضعیت کنونی اش باشد، باید کپی کاری را کنار بگذاریم و به طراحی و نوآوری روی بیاوریم. این دستگاه (پرینتر سه بعدی) می تواند بزرگترین خدمت را به طراحی و نوآوری بکند چون چیزی وجود ندارد که شما از روی آن کپی کنید و مجبور هستید خودتان یک محصول جدید را طراحی کنید و برای اینکه عیب و ایرادهای این محصول را برطرف کنید نیاز دارید تا یک نمونه اولیه از آن را در اختیار داشته باشید و این دستگاه می تواند خیلی در این زمینه کمک کند. بنظر من این دستگاه می تواند در این مقطع خیلی به صنعت ما کمک کند.

ویدئوی تحویل و نصب پرینترهای سه بعدی سی زان در شرکت صنعت سازان را ببینید.

keyboard_arrow_up