پرینتر سه بعدی در خدمت مدلسازی

مدلسازی بخشی از روند تولید به شمار می رود. در فرایند مدلسازی می توان با ساخت نمونه عینی، که اغلب در مقایس کوچکتر انجام می شود، ضمن بدست آوردن تجسم عینی از یک طرح یا مفهوم، به بررسی نقاط ضعف و قوت آن پرداخته و در جهت اصلاح یا تقویت آن گام برداشت. امروزه روند مدلسازی در صنایع و علوم مختلف کاربرد دارد.

آقای محمدی که به همراه برادر و فرزندش، صاحب یک کارگاه مدلسازی است در شهر یزد مشغول به کار می باشد. او در کارگاه خود، خدمات مدلسازی و ساخت ماکت و نیز قطعات صنعتی را انجام می دهد. آقای محمدی پس از شنیدن نام و آوازه دستگاه پرینتر سه بعدی به تحقیق و جستجو در اینترنت پرداخته و از این راه با پرینترهای سه بعدی سی زان آشنا می شود. علاقمندی و همت آقای محمدی که از اهالی سخت کوش شهر زیبا و کویری یزد است، به حدی بود که برای دیدن دستگاه و طرز کار آن به تماس تلفنی و تحقیق اینترنتی اکتفا نکرده و با مسافرت به کاشان به بازدید از خط تولید پرینترهای سه بعدی سی زان مبادرت نمود. او در نهایت با سفارش یک دستگاه پرینتر سه بعدی مدل سی زان دو پلاس در جهت توسعه کارش قدم برداشت.

آقای محمدی قصد دارد تا از پرینتر سه بعدی برای ساخت مدلهای دقیقتر جهت مشتریان خود استفاده کند. او معتقد است استفاده از پرینترهای سه بعدی بزودی فراگیر خواهد شد و استفاده از آن مانند پرینترهای دو بعدی موجود در منازل می شود.

کارشناسان شرکت سی زان پردازش کویر ضمن تحویل دستگاه پرینتر سه بعدی آقای محمدی در محل کارش؛ آموزش های لازم در رابطه با نحوه ی استفاده از دستگاه را به او ارائه نمودند. این امر و نیز روند پشتیبانی صورت گرفته موجب رضایت آقای محمدی شد. ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، شما را دعوت می کنیم تا ویدئویی کوتاه در این زمینه را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up