نسل دوم پرینترهای سه بعدی سی زان را بیشتر بشناسیم!

چیزی به برگزاری سومین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران و رونمایی از نسل جدید پرینترهای سه بعدی سی زان نمانده است. بر آن شدیم تا پیش از نمایشگاه، ویژگی های برجسته این رده از پرینترهای سه بعدی سی زان را بررسی کنیم.

شرکت سی زان پردازش کویر، با معرفی “سی زان ۱”، که کپی برابر اصل از Makerbot Replicator Dual بود پا به عرصه تولید پرینترهای سه بعدی گذاشت. طراحی ساختار و حتی فریمور این مدل دقیقاً کپی شده از مدل یاد شده از شرکت میکربوت بود و امکاناتی نظیر دو اکسترودر، صفحه ساخت ۲۳*۱۵ با ارتفاع ۱۴ و پشتیبانی از مواد اولیه ABS و PLA توسط پرینتر سه بعدی “سی زان ۱” در دسترس کاربران قرار می داد.

“سی زان لایت” مدل دوم از شرکت سی زان پردازش کویر جهت رقابت با مدل های رده قیمتی پایین بازار بود. مدلی که با ارائه امکاناتی نظیر یک اکسترودر (MK8)، پشتیبانی از مواد اولیه ABS و PLA، کنسول کاربری مجزا و ابعاد ساخت قطعه ۲۱*۲۱*۲۱ سانتیمتر با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد.

قیمت رقابتی پرینتر سه بعدی “سی زان لایت” در کنار خروجی قطعات با کیفیت، ساعت کارکرد مداوم بالا و از همه مهم تر؛ پشتیبانی قدرتمند تیم پشتیبان پرینترهای سه بعدی سی زان از عوامل اقبال کاربران به این مدل از سری پرینترهای سه بعدی سی زان بود.

با آغاز سال ۹۴ و معرفی نخستین اسکنر سه بعدی تجاری ایرانی و تولید مواد اولیه PLA و ABS استاندارد در واحد مواد و پتروشیمی شرکت دانش بنیان سی زان پردازش کویر، حال وقت آن رسیده تا نسل دوم پرینترهای سه بعدی سی زان وارد بازار چاپگرهای سه بعدی شوند.

سی زان ۲“، بدون شک یکی از محصولات پرطرفدار امسال در بازار پرینترهای سه بعدی خواهد بود، مدلی که با ظاهر بسیار زیبا، صفحه داغ (Heatbed) را در ۱/۳ زمان نمونه های مشابه گرم می کند!

این مدل، ابعاد ساخت استاندارد ۲۱*۲۱*۲۱ را برای کاربران فراهم کرده و با حفظ دقت لایه گذاری ۱۰۰ میکرونی (قابل ارتقاء تا ۵۰ میکرون توسط تنظیم سخت افزاری کاربر) سرعت چاپ را بصورت محسوسی افزایش می دهد.

پشتیبانی قدرتمند از مواد اولیه رایج در بازار چاپگرهای سه بعدی و کالیبراسیون دقیق صفحه داغ را می توان از امکانات دیگر این مدل دانست. فریمور تقویت شده این دستگاه، قابلیت آپدیت مستقیم توسط تیم طراح پرینترهای سه بعدی سی زان را داشته و حتی می توانید توسط رایانش ابری، از هر کجای دنیا، پرینتر سه بعدی خود را هدایت کرده و نحوه کار آن را پیگیری کنید!

“سی زان +۲”؛ مدل دیگری از نسل دوم پرینترهای سه بعدی سی زان بوده و با ابعاد ساخت بی نظیر ۴۰*۴۰*۴۰ سانتیمتر حضور قدرتمندی در بازار پرینترهای سه بعدی خواهد داشت! “سی زان +۲” نیز امکاناتی نطیر کالیبراسیون اتوماتیک، ارتباط wifi و کنترل از راه دور توسط رایانش ابری را به کاربران ارائه می دهد.

طراحی ماژولار “سی زان +۲” اجازه اضافه سازی امکاناتی نظیر ادامه کارکرد دستگاه به هنگام قطع برق، و توقف اتوماتیک دستگاه به هنگام گیر کردن رول مواد اولیه را داده و از این حیث، این دستگاه را به یک دستگاه بی نظیر در سطح جهان تبدیل می کند!

رونمایی از نسل دوم پرینترهای سه بعدی سی زان در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران – ۴ الی ۷ اردیبهشت ماه – محل دائمی نمایشگاه های تهران، به همراه شرایط فروش استثنایی!

برای آگاهی بیشتر و اطلاع از شرایط ویژه فروش، اخبار سایت را در روزهای آتی پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up