فیلامنت PLA سی زان، حالا در همه رنگ!

چندی پیش خبر تولید نخستین فیلامنت PLA ویژه پرینترهای سه بعدی با تکنولوژی FDM توسط شرکت سی زان پردازش کویر ، توسط منابع خبری منتشر شد. خبری که نوید بخش روزهای خوب برای صنعت چاپ سه بعدی ایران بود. اینک خرسندیم تا خبر راه اندازی خط تولید ساخت مواد اولیه (فیلامنت) پرینتر سه بعدی را اعلام کنیم. با راه اندازی این خط تولید، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور عزیزمان و کاهش اتکا به شرکتهای خارجی، فرصت های ویژه ای جهت دستیابی به مواد جدید، و حتی ابتکاری، در میهن عزیزمان ایجاد شد. دستیابی به فناوری تولید صنعتی مواد اولیه پرینترهای سه بعدی می تواند موجب بدست آمدن فرصت هایی برای دستیابی به تکنولوژی های دیگر پرینت سه بعدی نیز گردد.

امروز پس از ۳ ماه از تولید نخستین فیلامنت PLA ایرانی و با تولید و تجاری سازی این مواد اولیه، صاحبان پرینترهای سه بعدی می توانند با سفارش فیلامنت PLA در رنگ های متنوع، تجربه چاپ سه بعدی در رنگهای مختلف را تجربه کنند. فیلامنت های مذکور در رنگهای شاد و متنوع و با برند اختصاصی سی زان به بازار عرضه می شود. نحوه ی سفارش فیلامنت های اختصاصی سی زان بزودی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

امید است در آینده نزدیک، شاهد موفقیت در عرصه تولید سایر مواد اولیه دستگاه های پرینتر سه بعدی توسط شرکت سی زان پردازش کویر باشیم. امری که گامهای نخست آن برداشته شده و در آینده نزدیک اخباری جالب توجه از آن منتشر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up