به روز رسانی نرم افزاری بزرگ برای نرم افزار پرینتر سه بعدی در راه است!

پشتیبانی و خدمات پس از فروش از حقوق اساسی مشتری در دنیای امروز بشمار می رود. ارائه خدمات همه جانبه سخت افزاری و نرم افزاری ، پس از فروش محصول، از وظایف شرکت های تولیدی و تجاری است. شرکت سی زان پردازش کویر، تولید کننده پرینترهای سه بعدی سی زان، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی (بخصوص نرم افزار پرینتر سه بعدی)  را همواره در دستورکار خود قرار داده و رضایتمندی مشتری را وظیفه خود می داند.

از اینرو همواره کوشش کرده ایم تا پس از تحویل محصول در کنار مشتری بمانیم و با ارائه خدمات مناسب ، مشتری های خود را در بکار گیری هرچه بهتر و کاربردی تر محصول یاری کنیم.

تیم فنی پرینترهای سه بعدی سی زان، با تکیه بر توان فنی و دانش نیروهای واحد تحقیق و توسعه در نظر دارد به زودی به روز رسانی نرم افزاری ویژه ای جهت ارتقاء کارکرد پرینترهای سه بعدی تولیدی این شرکت ارائه دهد.

این بروزرسانی در نرم افزار پرینتر سه بعدی شامل امکانتی نظیر، عملکرد فوق دقیق لایه چینی، بهبود عملیات ساپورت گذاری، بهبود در عملکرد تنظیم هوشمند صفحه ساخت، عملیات لود و آنلود فیلامنت و … خواهد بود.

پرینتر سه بعدی سی زان ۲ و پرینتر سه بعدی سی زان ۲+ ، دستگاه هایی هستند که در ابتدا این بسته بروز رسانی را دریافت خواهند کرد. دارندگان پرینتر سه بعدی سی زان لایت نیز در ادامه این بروز رسانی را دریافت خواهند کرد.

keyboard_arrow_up