کسب عنوان بهترین چاپگر سه بعدی در اولین رویداد چاپ سه بعدی ایران

شرکت سی زان پردازش کویر با دستگاه پرینتر سه بعدی سی زان سه ال (بعنوان نماینده نسل سوم پرینترهای سه بعدی سی زان) موفق شد در بخش مسابقه انتخاب بهترین چاپگر سه بعدی ایرانی (شاخه FDM) که در جریان نخستین رویداد چاپ سه بعدی ایران برگزار شد، مقام اول را بدست آورد.

نخستین رویداد چاپ سه بعدی ایران در محل سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی و از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ و با حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. این رویداد شامل دو بخش نمایشگاه و مسابقه بود که در بخش نمایشگاه؛ شرکتها و فعالین مختلف صنعت چاپ سه بعدی اقدام به برپایی غرفه و ارائه دستاوردهای خود نموده بودند. شرکت سی زان پردازش کویر نیز در غرفه شماره ۲۷ با نمایش بخشی از محصولات خود، اقدام به ارائه اطلاعات به علاقمندان و میزبانی از مسئولین حاضر در رویداد نمود.

در بخش مسابقه که در دو شاخه پرینترهای با تکنولوژی FDM و تکنولوژی DLP/SLA برگزار شد، ۱۳ تیم در بخش FDM و ۴ تیم در بخش DLP به رقابت پرداختند که در پایان، تیم سی زان موفق به کسب رتبه نخست در بخش پرینترهای FDM گردید.

در حاشیه این رویداد از سند ملی و نقشه راه توسعه فناوری چاپ سه بعدی توسط دکتر سورنا ستاری، معاون علم و فناوری ریاست جمهور، رونمایی شد. همچنین در طول برگزاری این رویداد، سخنرانی های متعدد علمی برگزار گردید که با استقبال علاقمندان همراه بود.

خبر مرتبط:

خبر مربوطه در سایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته

انعکاس خبر در خبرگزاری ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up