پرینتر سه بعدی میانبری برای کاهش زمان و هزینه

مهندس علی اصغر طالبی مدیر عامل شرکت تراکم صنعت است. شرکت او در زمینه طراحی دستگاهی، که دارای کاربرد در صنعت فرش ماشینی است، فعالیت می کند. دستگاه مذکور دارای بدنه ای ست که در بخشی از آن، یک لولای چفت شونده تعبیه شده است. جنس این لولا از نوعی پلاستیک نامرغوب است که به مرور زمان دچار فرسایش و درنهایت شکستگی شده و این امر باعث می شود تا درب دستگاه بسته نشود.

مهندس طالبی و همکارانش با بررسی مشکل پیش آمده متوجه می شوند که امکان تغییر بدنه دستگاهشان وجود ندارد و یا اینکه مجبورند هزینه زیادی برای آن متحمل شوند. آنها در ادامه بررسی هایشان با مرکز آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی و خدمات آن آشنا می شوند. از این رو دست به کار شده و با طراحی قطعه معیوب دستگاه خود، آنرا برای مرکز چاپ ارسال می کنند. تست نمونه های اولیه چاپ شده نتایج رضایت بخشی در پی داشت. با چند بار اصلاح طراحی و مشاهده و بکارگیری

قطعه چاپ شده، سرانجام طرح نهایی شده و در تیراژ موردنیاز چاپ گردید.

مهندس طالبی ضمن اظهار رضایت از کیفیت قطعات چاپ شده اش می گوید:

با تولید چفت موردنیازمان به روش چاپ سه بعدی، صرفه جویی فراوانی در هزینه و زمان انجام شد.

او استفاده از پرینتر سه بعدی در تولید قطعات مخصوصاً در تیراژهای محدود را روشی بسیار مقرون به صرفه می داند.

خدمات و روش کار مرکز آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی موجب رضایت مهندس طالبی بوده و انجام کار در زمان کم و کیفیت بالا را از جمله ویژگی های برجسته این سایت می داند. ارائه مشاوره و پیشنهادات فنی از سوی کارشناسان سایت نیز از جمله دگیر مواردی ست که کار با این سایت را برای او لذت بخش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up