جرعه ای آب گوارا با پرینتر سه بعدی

مطمئناً پس از یک فعالیت سنگین یا بعد از یک پیاده روی طولانی آنهم در روزهای گرم تابستان تشنگی بر شما غلبه کرده و به دنبال جرعه ای آب روانه آب سردکن های کنار خیابان شده اید.

اگر لیوان همراه نداشته باشید مجبور خواهید شد خم شوید و با دستتان آب بنوشید. صرف نظر از اینکه ممکن است دستتان آلوده باشد و موجب بیماری شود، طراحی شیر دستگاه بگونه ایست که یا از خوردن آب صرف نظر می کنید و تشنه به راه خود ادامه می دهید یا کمی آب می نوشید در حالی که لباسهایتان نیز خیس شده است.

بار دیگر صنعت چاپ سه بعدی دست بکار شده و به کمک طراح جهت رفع این مشکل شتافته است. یک طراح صنعتی بنام  Alice Spieser به کمک پرینتر سه بعدی خود شیرآبی دو منظوره طراحی کرده است. این شیرآب علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و کاربری ای راحت، دارای طرحی ساده است و تولید آن هزینه سنگینی نخواهد داشت. این شیر به شکل لوله ای طراحی شده است که در دو انتهای آن دهانه هایی برای خروج آب قرار دارد. آبی که از دهانه بالایی بشکل فواره خارج می شود، جهت نوشیدن (بدون دخالت دست یا استفاده از لیوان) است و دیگری که در سمت پایین است جهت شستشو و سایر کارهای معمول.

برای نوشیدن آب و استفاده از دریچه بالایی، کافیست شیر آب را باز کنید، دهانه پایینی را با دست مسدود کنید تا آب به سمت بالا فوران کند.

در مقایسه با شیر های آب معمولی در این حالت فقط نوک انگشتتان خیس خواهد شد نه تمام دست، بعضاً آستین و نیمی از صورتتان!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up