تدوین سرفصل و برگزاری دوره آموزشی پرینتر سه بعدی FDM

ارزش آموزش در روند توسعه هر علم و کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. بهترین علوم هم در صورتیکه توسط ساز و کارهای آموزشی به مخاطبین و علاقمندان خود منتقل نشوند محکوم به فراموشی هستند.

برای یک آموزش پایدار نیازمند استانداردی جهت یکسان سازی امر آموزش هستیم. به تعبیر دیگر اگر می خواهیم آموزشی با کیفیت ارائه کنیم لازم است تا از استانداردی مشخص و واحد در زمینه آموزش استفاده کنیم. سرفصلهای خوب و پربار که تحت نظر کارشناسان و اهل علم تهیه شده باشد ضامن ارائه یک دوره آموزشی باکیفیت و قابل اتکاء خواهد بود.

در کشور ما سازمانها و مراکز آموزش عالی زیادی وجود دارند که هر کدام در زمینه ای مشخص اقدام به تربیت نیرو، دانشجو و کارآموز می کنند. سازمان فنی و حرفه ای کشور جزو سازمانهای معتبر آموزشی است که بلحاظ فراوانی، کیفیت و کاربردی بودن دوره های آموزشی خود از شهرت و اعتبار زیادی برخوردار است.

صنعت چاپ سه بعدی به عنوان صنعتی به روز، در زمینه آموزش نیازمند اقدامات و تلاشهای فراوانی است. تدوین استانداردها، سرفصلها آموزشی و برپایی دوره های یادگیری از جمله مباحثی است که می تواند موجب ترویج و فراگیر شدن این صنعت نوپا شود.

شرکت سی زان پردازش کویر بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو و فعال در صنعت چاپ سه بعدی ایران با درک اهمیت این موضوع، در سال جاری ضمن بازدید و رایزنی با مسئولین مرکز فنی و حرفه ای ، در تعامل با کارشناسان آن مرکز، اقدام به تدوین پودمان آموزشی فنی و حرفه ای در یکی از فناوری های چاپ سه بعدی با عنوان “پرینتر سه بعدی FDM” نمود. این سرفصل شامل مباحث مختلف مقدماتی تا پیشرفته است.

شرکت سی زان پردازش کویر همچنین با برگزاری دوره ای با همین عنوان از تاریخ ۷ / ۱۲/ ۱۳۹۵ تا ۱۱ / ۱۲ / ۱۳۹۵ اقدام به آموزش علاقمندان به این صنعت از سراسر کشور نمود. این دوره که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود در سال پیش رو تکرار خواهد شد. بدین ترتیب و با این اقدامات، زمینه برای اجرای دوره آموزشی کار با پرینترهای سه بعدی FDM در سراسر کشور فراهم گردید.

علاقمندان می توانند ضمن تماس با شرکت، از برنامه های آتی در این زمینه مطلع شوند.

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام وقت بخیر
    لطفا زمان برگزاری دوره اموزشی پرینتر سه بعدی در سال ۹۷ را به بنده اطلاع دهید.
    با سپاس فراوان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up