آروشا رومیزی

پرینتر سه بعدی رومیزی با تکنولوی DLP

نمونه ساز بسیار دقیق، جهت ساخت و تولید قطعات با جزیات بالا و اندازه ی کوچک. آروشا با مکانیزم فوق العاده دقیق و تکنولوژی چاپ سه بعدی دی ال پی (DLP) قطعاتی با خروجی فوق العاده دقیق را با سرعتی بالا تولید می کند.

طراحی قدرتمند محور حرکتی

طراحی قدرتمند مهندسین سی زان ، حرکت دقیق محور را تضمین می کند. حرکت پایدار و دقیق در این محور از مهم ترین نکات و تکنیک ها در ساخت پرینترهای سه بعدی DLP با دقت و رزولوشن بالا است.
استفاده از ابزارهای دقیق سنجش و اندازه گیری باعث شده تا علاوه بر حفظ پایداری در ساعت کارهای مداوم و متوالی، کوچکترین لرزه و تنشی به قطعه درحال پرینت وارد نگردد.

کیفیت چاپ فوق العاده

استفاده از بهترین متریال ها و قطعات در “آروشا” به همراه طراحی مکانیزم فوق العاده سخت افزاری و ارائه آخرین نسخه فریمور نرم افزاری همسان سازی شده با “آروشا” توسط مهندسین نرم افزار سی زان ، باعث شده تا “آروشا” کیفیت بی نظیری در خروجی قطعات چاپ شده داشته باشد.

تانک رزین (vat) اختصاصی

با تانک رزین اختصاصی سی زان دیگر مشکل تامین تانک به هنگام خرابی را نخواهید داشت. تانک رزین (vat) اختصاصی سی زان با قیمت نصف نمونه های مشابه خارجی، علاوه بر تضمین کیفیت خوب در پرینت، هزینه های تمام شده چاپ سه بعدی را برای شما کاهش خواهد داد.

پرینتر سه بعدی طلا و جواهر

چاپ دقیق جزئیات و اشکال توری باعث شده تا آروشا انتخابی مناسب برای کارگاه های تولید طلا و جواهر باشد. با رزین های مخصوص ریخته گری(Casting) طلا و جواهر به راحتی پیچیده ترین مدل ها را با نزدیک ترین خواص به موم ریخته گری جواهر سازی و حداقل ذغال باقیمانده حین ریخته گری در بوته تولید کنید.

پرینتر سه بعدی دندانپزشکی (Dental)

آروشا با دقت ۲۵ میکرونی در سطوح و دقت ۱۰ میکرونی در لایه گذاری، یک دستیار قوی برای لابراتوارهای دندانپزشکی است. آروشا با پشتیبانی طیف وسیعی از رزین های مربوط به دندانپزشکی نظیر رزین های سرامیکی، رزین های دارای ترکیبات زیرکونیوم و رزین های بایو (Bio)، می تواند طیف وسیعی از نیازهای دندانپزشکی مثل ارتودنسی شفاف (B-align) ، سرجیکال گاید (surgical guide) و غیره را پوشش دهد.

ویژگی های تکنیکال آروشا

دقیق ، سریع ، قابل اعتماد

سایز ساخت

۴٫۵ * ۸٫۵ * ۱۲ سانتیمتر

سرعت چاپ

 ۲۰۰ سانتیمتر مکعب بر ساعت

تکنولوژی پرینت

(DLP (Digital Light Processing

دقت در محور xy

۲۵ میکرون

دقت لایه گذاری

۱۵ میکرون

مواد اولیه

 رزین های محدوده فرکانس ۴۰۵ نانومتر

کاتالوگ پرینتر سه بعدی آروشا رومیزی

راهنمای مقدماتی کار با پرینترهای سه بعدی سی زان

keyboard_arrow_up