نمایشگاه و مسابقه صنعت چاپ سه‌بعدی

ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایران را با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، با هدف گرد آوردی فعالان و ارزش آفرینان و سرمایه گذاران این صنعت با مخاطبین بالقوه و بالفعل برگزار می‌کند. بر این اساس اردیبهشت ماه ۹۶ این گردهمایی بزرگ علمی و صنعتی در سه بخش اصلی به شرح زیر برگزار می شود:

۱- مسابقه انتخاب بهترین چاپگر سه بعدی ایرانی
در این مسابقه ویژگی‌های فنی چاپگرهای سه بعدی ساخت ایران در تولید یک نمونه استاندارد به چالش کشیده می شود و در نهایت با ارزیابی شاخص های کمی و کیفی از پیش تدوین شده توسط داوران مسابقه، برترین های این حوزه انتخاب و معرفی می شوند. برآیند این رقابت پایگاه داده ای خواهد شد که راهنمای مخاطبین این صنعت خواهد بود.

۲-نمایشگاه دستاوردهای صنعت چاپ سه بعدی و تکنولوژی های ساخت افزودنی
این نمایشگاه محلی برای عرضه توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه صنعت چاپ سه بعدی است. شرکت های علاقه مند می توانند برای برقراری ارتباط با مشتریان و متقاضیان استفاده از خدمات چاپ سه بعدی و گسترش سهم بازار خود در این نمایشگاه شرکت کنند.

۳- سخنرانی های علمی
در این سخنرانی ها اساتید و محققان برتر و موفق صنعت چاپ سه بعدی، نگاهی به وضعیت کنونی، فرصت ها و خلاها و همچنین آینده ی صنعت چاپ سه بعدی ایران خواهند داشت.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند به سایت www.3dshow.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up