مرکز دانلود نرم افزار

نرم افزارهای مرتبط با حوزه چاپ سه بعدی و اپراتوری پرینترهای سه بعدی را از اینجا دانلود کنید.

cloud_download
نرم افزار آپدیت فریمور پرینتر سه بعدی

آپدیت فریمور سی زان

نرم افزار اختصاصی پرینترهای سه بعدی سی زان برای آپدیت فریمور. پرینترهای سه بعدی سی زان قابلیت به روزرسانی از راه دور توسط کاربر را داشته و همواره فریمور آنها توسط تیم فنی به روز می ماند.

نرم افزار cura

Cura

نرم افزار اسلایسر شرکت ultimaker که به صورت متن باز ارائه شده و قابل استفاده در سایر پرینترهای سه بعدی نیز می باشد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی در استفاده و اینترفیس ساده و کاربردی آن اشاره کرد.

نرم افزار matter control

MatterControl

نرم افزار MatterControl از نرم افزارهای خوب و قوی در زمینه واسط کاربری پرینترهای سه بعدی است. این نرم افزار طبق ادعای گروه سازنده تا ابد متن باز باقی خواهد ماند و در دسترس همه پرینترهای سه بعدی خواهد بود.

نرم افزار netfab

Netfabb

نرم افزاری قدرتمند جهت انجام کلیه امور پرینت سه بعدی مانند اصلاح مش ها و طراحی، ساپورت گذاری، برش و … متاسفانه نسخه کامل این نرم افزار رایگان نبوده و تنها قسمتی از امکانات آن در نسخه رایگان قابل استفاده است.

نرم افزار repetierhost

Repetierhost

نرم افزار متن باز Repetierhost از نرم افزارهای رایگان و پرکاربرد بین کاربران پرینترهای سه بعدی در جهان است. محیط کاربری ساده و در دسترس و امکانات کاربردی مورد نیاز در عملیات چاپ سه بعدی در این نرم افزار در دسترس کاربر هستند.

keyboard_arrow_up