شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت + رونمایی از محصول جدید

شرکت دانش بنیان سی زان پردازش کویر همگام با صنعتگران کشور عزیزمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت شرکت می کند.
این نمایشگاه از ۱۳ الی ۱۶ ام مهرماه سال ۱۳۹۴ و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت سی زان پردازش کویر در سالن شماره ۶ غرفه شماره ۲۶ به ارائه محصولات خود می پردازد. انواع مدلهای مختلف پرینتر سه بعدی رومیزی با تکنولوژی FDM با برند سی زان در غرفه شرکت در معرض تماشای علاقمندان قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است محصولات پرینتر سه بعدی رومیزی سی زان دارای گواهینامه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان می باشد.

انواع مدلهای پرینتر سه بعدی رومیزی FDM ، انواع فیلامنتهای تولیدی سی زان و نیز مدلهای مختلف تولید شده توسط پرینترهای سه بعدی سی زان از جمله محصولاتی ست که در غرفه شرکت سی زان پردازش کویر در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. محصولات یاد شده با نخفیف نمایشگاهی و با شرایط ویژه به شرکت کنندگان ارائه می شود.

همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار از محصول جدید شرکت رونمایی می شود. این محصول که یک دستگاه ماشین CNC رومیزی است بعنوان نخستین دستگاه تولیدی شرکت سی زان پردازش کویر در زمینه ماشینهای CNC می باشد. به این ترتیب و از این بعد شاهد فعالیت شرکت در زمینه طراحی و تولید ماشینهای CNC رومیزی نیز خواهیم بود.

keyboard_arrow_up