سی زان ۲+

پرینتر سه بعدی نیمه صنعتی (نسل جدید)

در صورتیکه کار شما نیازمند چاپ یکپارچه با ابعاد بزرگ است می توانید از بزرگترین سایز پرینتر سه بعدی که در حال حاضر در بازار موجود است استفاده کنید.
این مدل جزو نسل جدید پرینترهای سه بعدی سی زان است و از این رو ویژگی هایی چون ارتباط بی سیم، تنظیم خودکار میز کار و رفع مشکل قطعی برق را نیز دارد.

ویژگی های قدرتمند
همگی در یک محصول 

 مشاهده کامل ویژگی ها به همراه جزئیات

سایز ساخت

حداکثری

40  *  ۴۰  *  ۴۰  سانتیمتر

سایز مفید

39  *  ۴۰  *  ۳۸  سانتیمتر

مواد اولیه

سیستم فیلامنت

سیستم باز فیلامنت

مواد قابل پشتیبانی

 PLA – PVA – TPE

رزولوشن لایه ای

از

300 میکرون

تا

50 میکرون

سرعت چاپ

سرعت چاپ قطعه

200 میلیمتر بر ثانیه

سرعت حرکت نازل

400 میلیمتر بر ثانیه

سایز ساخت به معنی حداکثر ابعاد قطعه ای است که دستگاه می تواند به صورت یکپارچه و یکجا چاپ کند.

بعضی ازمدل های پرینتر سه بعدی فقط با مواد اولیه شرکت سازنده کار می کنند و سایر مواد اولیه را به عنوان ورودی مواد اولیه قبول نمی کنند! از این رو خریدار بعد از خرید مجبور است صرفا از مواد اولیه تولیدی آن شرکت که معمولا قیمت چند برابری در بازار دارد استفاده کند. علاوه بر این با توجه به اضافه شدن روزبه روز مواد اولیه جدید با ویژگی های جدید، مصرف کننده از مصرف این مواد اولیه در دستگاه خود محروم خواهد ماند. پرینترهای سه بعدی سی زان با سیستم فیلامنت باز علاوه بر فیلامنت های تولیدی خود شرکت مواد اولیه سایر برندها را نیز به عنوان ورودی قبول می کنند.

در دستگاه های پرینتر سه بعدی از رزولوشن لایه ای به عنوان دقت پرینت یاد می شود. رزولوشن لایه ای به معنی ارتفاع لایه هایی است که برای پرینت جسم مورد نظر بر روی یکدیگر قرار می گیرند. حداکثر دقت چاپ استاندارد لایه ای در پرینترهای با تکنولوژی FDM ، در حدود ۱۰۰ میکرون است. دقت های بالاتر رزولوشن لایه ای در چاپ تا حد زیادی به مهارت چاپ و جنس مواد اولیه استفاده شده در دستگاه بستگی دارد.

سرعت حرکت نازل در پرینترهای سه بعدی به معنی حداکثر سرعتی است که نازل دستگاه می تواند در عرض کار حرکت کند. به دلیل استفاده از استپرموتور و عدم درگیری نازل پرینتر، سرعت حرکت نازل تا عدد بالایی قابل افزایش است. ولی این به این معنی نیست که شما می توانید با همین سرعت عملیات چاپ را انجام دهید. به دلیل محدودیت هایی که در استفاده از ترموپلاستیک وجود دارد سرعت چاپ زا نمی توان از یک حد استاندارد بالا برد و برای چاپ قطعه ی با کیفیت نمی توانید سرعت چاپ خیلی بالایی داشته باشید. متاسفانه اکثر فروشندگان پرینتر سه بعدی برای فروش بیشتر سرعت حرکت نازل را به عنوان سرعت چاپ اعلام می کنند.

کیفیت و امکانات
پرینتر سه بعدی با قابلیت اعتماد پذیری بالا

کیفیت ساخت
تمامی اجزای استفاده شده در ساخت سی زان ۲+ از قبیل استپر موتورها، شفت ها، بلبرینگ ها و قطعات الکترونیکی از بالاترین کیفیت ممکن تهیه شده اند.

امکانات برجسته
سی زان ۲+ علاوه بر امکانات معمول در پرینترهای سه بعدی دیگر قابلیت های نظیر : کالیبر هوشمند صفحه ساخت و ارتباط بی سیم   برخوردار است.

پرینتر سه بعدی و رویای شما
خیال خود را پرینت کنید

اشتراک گذاری ایده ها
همیشه چند فکر بهتر از یک فکر کار می کند

گالری آنلاین طرح های سه بعدی سی زان، مجموعه ی بی نظیری از طرح های آماده در دسته های مختلف
است. شما به همراه طراحان دیگر می توانید نمونه های خود را در ۳dgallery به اشتراک بگذارید و تجربیات خودرا با دیگران قسمت کنید.

دوره های آموزشی
پس از خرید در دوره های آموزشی مخصوص مشتریان شرکت کنید و از مزایای
آموزشی کلاس های آنلاین به رایگان بهره ببرید. 

خانواده سی زان ۲
بررسی همه محصولات در یک نگاه

keyboard_arrow_up