نرم افزار قدتمند Simplify3d

نرم افزار قدرتمند simplify در حال حاضر قوی ترین نرم افزار اسلایس برای پرینترهای سه بعدی است. امکانات بی نظیر این نرم افزار کیفیت چاپ را به شدت افزایش می دهد.

محتوای دوره در آینده نزدیک به روزرسانی می شود. جهت مشاهده درس های جدید در آینده این بخش را چک کنید.

:: دانلود نرم افزار ساده  (نرم افزار ۶۴ بیتی)
:: دانلود تنظیمات اسلایس

راه اندازی نرم افزار
برای راه اندازی اولیه نرم افزار باید آن را کرک کنید. در این ویدئوی آموزشی نحوه ی کرک کردن نرم افزار و راه اندازی اولیه آن بر روی رایانه خود را می آموزید.

آشنایی با محیط کاربری
محیط کاربری نرم افزار simplify نسبتا ساده و کاربر پسند طراحی شده، در طراحی محیط کاربری سعی شده تا تمامی نیازهای ضروری کاربر به شکل ساده ای در دسترس باشند.

پنل تنظیمات نمونه
پنل تنظیمات نمونه برای انجام امور ابتدایی مثل چرخش، تغییر ابعاد، تغییر مکان و … در جسم می باشد. اموری که گاه برای انجام عملیات چاپ باید در دسترس باشند تا مجبور نباشیم برای انجام یک کار ساده به نر افزار طراحی نمونه برگردیم.

پنل تنظیمات نمونه
پنل تنظیمات نمونه برای انجام امور ابتدایی مثل چرخش، تغییر ابعاد، تغییر مکان و … در جسم می باشد. اموری که گاه برای انجام عملیات چاپ باید در دسترس باشند تا مجبور نباشیم برای انجام یک کار ساده به نر افزار طراحی نمونه برگردیم.

تراز کردن نمونه روی صفحه
جهت داشتن نمونه خروجی با کیفیت و سرعت چاپ بالاتر نحوه قرارگیری جسم روی صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار simplify امکانات خوبی در این زمینه به کاربر ارائه می دهد.

نحوه Mirror کردن نمونه
بعضی از مدل ها علاوه بر خودشان نمونه ی معکوس هم دارند که باید چاپ شود. این امکان در نرم افزار وجود دارد که بدون بازگشت به نرم افزار طراحی نمونه را Mirror کنیم.

جداسازی نمونه های پیوسته
در بسیاری از مدل ها بخصوص مدل های دانلود شده از اینترنت تهدادی جسم در یک فایل گنجانده شده اند که گاه جدا کردن آن با نرم افزارهای مخصوص کاری دشوار و در بعضی شرایط غیرممکن است. امکان جداسازی این مدل ها در نرم افزار به راحتی وجود دارد.

آشنایی با منوی تنظیمات اسلایس
اصلی ترین بخش یک اسلایسر منوی تنظیمات اسلایس آن است. در این بخش با سرفصل های اصلی این بخش آشنا می شویم. آشنایی کامل و جزئی هر قسمت در دوره ی مرتبط ارائه می گردد.

جادوی Process ها!
بدون شک لقب جادویی را می توان به امکان Process در نرم افزار Simplify اطلاق کرد. امکانی که با استفاده از آن می توان برای هر شی روی صفحه تنظیمات بخصوص و ویژه تعریف کرد.

ساپورت گذاری حرفه ای
ساپورت گذاری از واجبات چاپ سه بعدی برای داشتن خروجی با کیفیت است. مانند سایر نرم افزارهای اسلایسر در این نرم افزار هم می توانید عملیات ساپورت گذاری را به اسلایسر واگذار کنید با این تفاون که شما می توانید در این امر دخل تصرف داشته باشید!

نحوه لود پروفایل تنظیمات سی زان
برای اعمال تنظیمات مقدماتی بهینه می توانید از تنظیمات پروفایل پیشفرض پیشنهادی ما استفاده کنید. ولی این به این معنی نیست که برای همه قطعات از این تنظیمات استفاده کنید! هر قطعه داستان خود را دارد!

سوالات رایج

سوالات رایج در مورد این دوره آموزشی در این بخش قرار گرفته اند

به دلیل موجود نبودن این DLL بر روی ویندوز شما بصورت پیشفرض باید آنرا به صورت دستی نصب کنید.

ابتدا DLL را از این لینک دانلود، آنرا از حالت زیپ خارج کرده سپس در مسیر زیر کپی کنید.

 

c:/windows/system32

 

1- بررسی کنید که کلید بلوتوث (کلید کوچک پشت دستگاه) در حالت خاموش باشد.

۲- درایورهای زیر را بر روی سیستم خود با حالت Administrator نصب کنید.
:: درایور ۱
:: درایور ۲

keyboard_arrow_up