سی زان ۳
نسل سوم پرینترهای سه بعدی سی زان (توقف تولید)

ارائه سطح جدیدی از چاپگرهای سه بعدی با قابلیت اعتمادپذیری بالا در چاپ و کیفیت خروجی چاپ قطعه توسط گروه مهندسی سی زان. نسل سوم با طراحی مهندسی بومی و بهره گیری از مکانیزم حرکتی پایدار، تجربه شیرینی از چاپ سه بعدی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی قدرتمند ماژولار

سی زان ۳ با طراحی قدرتمند مهندسین ، ساختاری ماژولار دارد. به این معنی که انجام تعویض قطعات برای کاربر به راحتی ممکن خواهد بود. شبیه سازی حرکتی نرم افزاری قبل از ساخت، لرزش در مکانیزم سی زان ۳ را به صفر رسانده است.

کیفیت چاپ فوق العاده

استفاده از بهترین متریال ها و قطعات در “سی زان ۳” به همراه طراحی مکانیزم فوق العاده حرکتی و ارائه آخرین نسخه فریمور نرم افزاری همسان سازی شده با “سی زان ۳” توسط مهندسین نرم افزار سی زان ، باعث شده تا “سی زان ۳” کیفیت بی نظیری در خروجی قطعات چاپ شده داشته باشد.

اکسترودر قدرتمند Bowden

استفاده از اکسترودر با روش Bowden باعث جریان ملایم و یکنواخت مواد اولیه می شود. مهم تر از آن بر خلاف اکسترودرهای Direct که بر روی محورهای حرکتی سوار هستند و  وزن سنگین موتور باعث ایجاد تنش و لرزه در حرکت می شوند در روش Bowden وزن موتور روی دیواره پشتی دستگاه است و فشار و وزنی روی محورهای حرکتی نخواهد بود.

طراحی اکسترودر کاملا طراحی اختصاصی سی زان بوده و به دلیل طراحی مهندسی در ساخت، دستگاه بهترین کارایی ممکن در جریان خروجی از نازل را خواهد داشت.

مکانیزم همزمان x و y

مکانیزم همزمان x و y از بهترین مکانیزم های مورد استفاده در جهان است. دقت و سرعت و روانی کارکرد و همچنین دوری از تنش و لرزه از ویژگی های این مکانیزم است که کیفیت عالی در چاپ سه بعدی را برای شما تضمین خواهد کرد.

طراحی فوق العاده این مکانیزم باعث می شود تا هر دو موتور محورهای x و y با یکدیگر مسیر حرکت نازل را ایجاد کنند در حالی که هر دوی آنها وزنی روی محورها اعمال نکرده و این باعث خواهد شد تا پرینتر سه بعدی در سرعت های بالا لغزش و لرزشی روی نازل نداشته باشد.

Hot End قابل تعویض 

طراحی Hot End اختصاصی باعث شده تا علاوه بر اکسترود یکنواخت و تمیز مواد اولیه از نازل که باعث لایه گذاری دقیق و هم اندازه لایه های چاپ می شود، تعویض مجموعه Hot End برای گذاشتن Hot End با نازل های ۰٫۲ تا ۱ میلیمتر به راحتی توسط کاربر امکان پذیر باشد.

با جدا کردن سوکت Hot End و باز کردن پیچ نگهدارنده با راحتی مجموعه Hot End را جدا کرده و آنرا با Hot End قطر نازل دلخواهتان تعویض کنید.

سیستم حرکتی ریل و واگن

سیستم حرکتی ریل واگن از دقیق ترین سیستم های حرکتی مورد استفاده در صنعت است. بر خلاف سایر مدل های رایج پرینتر سه بعدی در جهان که از سیستم حرکتی شفت و بلبرینگ استفاده می کنند ، خانواده نسل سوم چاپگرهای سی زان از سیستم حرکتی ریل و واگن بهره می برند.

ویژگی های تکنیکال نسل سوم

قدرتمند ، باکیفیت ، قابل اعتماد

سی زان ۳

سی زان ۳L

سی زان ۳Dual

تکنولوژی پرینت
FDM

تکنولوژی پرینت
FDM

تکنولوژی پرینت
FDM

سایز ساخت
۲۰ * ۲۰ * ۲۰ سانتیمتر

سایز ساخت
۲۰ * ۲۰ * ۴۰ سانتیمتر

سایز ساخت
۲۵ * ۳۰ * ۳۰ سانتیمتر

تعداد نازل
۱ عدد

تعداد نازل
۱ عدد

تعداد نازل
۲ عدد

دقت لایه گذاری
۳۰ الی ۸۰۰ میکرون

دقت لایه گذاری
۳۰ الی ۸۰۰ میکرون

دقت لایه گذاری
۳۰ الی ۸۰۰ میکرون

سرعت چاپ
تا ۳۰۰ میلیمتر بر ثانیه

سرعت چاپ
تا ۳۰۰ میلیمتر بر ثانیه

سرعت چاپ
تا ۳۰۰ میلیمتر بر ثانیه

کاتالوگ خانواده پرینترهای سه بعدی سی زان

راهنمای مقدماتی کار با پرینترهای سه بعدی سی زان

keyboard_arrow_up