بازدید معاون علم و فناوری ریاست جمهوری، دکتر ستاری، از مراکز علمی و دانشگاهی کاشان

دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی سفری یک روزه به کاشان، ضمن بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی با حضور در شرکت های دانش بنیان به بازدید از دستاوردهای آنها پرداخت.

ایشان با افتتاح رسمی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی، از نمایشگاه برگزار شده در آن بازدید نمود. در این نمایشگاه که محصولات و پتانسیل های بخشی از صنایع کاشان به نمایش درآمده بود، تعدادی از دستاوردهای شرکت دانش بنیان سی زان پردازش کویر هم ارائه شده بود که مورد توجه و بازدید دکتر ستاری قرار گرفت.

همچنین ایشان با حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان، ضمن افتتاح نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاههای فنی و حرفه ای کشور، از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی این دانشگاه نیز بازدید نمودند. در نمایشگاه مذکور، طرح مراکز ساخت و تولید دیجیتال دانشگاهی توسط کارشناسان شرکت سی زان پردازش کویر برای ایشان تشریح شد که مورد توجه قرار گرفت و خواستار پروپوزال تفصیلی آن شدند. شایان ذکر است که نخستین مرکز ساخت و تولید دیجیتال دانشگاهی کشور در این دانشگاه و توسط شرکت سی زان پردازش کویر راه اندازی شده است.

شهرستان ویژه کاشان با قرارگیری در شاهراه ارتباطی شمال به جنوب کشور، و با داشتن تعداد قابل توجهی مرکز آموزش عالی و نیز شهرکهای صنعتی، نخستین شهر غیر مرکز استان است که پارک علم و فناوری در آن برپا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up