گالری طرحهای پرینتر سه بعدی

گالری طرحهای پرینتر سه بعدی/ بخش مهمی از روند چاپ سه بعدی بر اساس طراحی بنیان نهاده شده است. واضح و مبرهن است که تا طرح سه بعدی وجود نداشته باشد، امکان چاپ نیز فراهم نخواهد بود. از این رو لازن است تا علاقمندان به فناوری چاپ سه بعدی قبل از هر چیز نسبت به فراگیری و آموزش روشهای طراحی سه بعدی اقدام کنند. از آنجا که این امکان برای همه فراهم نیست، دسترسی به منبعی که تعداد قابل توجهی طرح سه بعدی را فراهم کرده باشد، می تواند بعنوان ابزاری در خدمت علاقمندان در جهت رفع و رجوع نیازمندی هایشان باشد.

در همین راستا، امروزه وب سایتهایی بعنوان مخزن و منبع طرحهای سه بعدی ایجاد شده است که در آنها تعداد فراوانی طرح سه بعدی قرار داده شده است. فایل های مربوط به این طرحهای سه بعدی شامل تنظیمات لازم برای چاپ سه بعدی بوده و از ان رو حتی افراد مبتدی نیز می توانند صرفاً با دریافت آنها براحتی قطعه یا طرح مربوطه را چاپ کنند.

تیم پرینترهای سه بعدی سی زان نیز با درک این نیاز و در حالیکه هیچ وب سایت فارس زبانی در این زمینه وجود نداشت نسبت به راه اندازی وب سایت گالری طرحهای سه بعدی به آدرس www.3dgallery.ir اقدام نمود. این وب سایت حاوی هزاران طرح سه بعدی در موضوعات و دسته های مختلف است که روز به روز بر تعداد آن نیز افزوده می شود.

در وب سایت گالری طرحهای سه بعدی سی زان ؛ علاوه بر امکان دریافت فایلهای سه بعدی، امکان ارسال طرح نیز وجود دارد. بدین معنا که کاربران می توانند با ارسال طرحهای سه بعدی که توسط خودشان ایجاد شده است و یا از وب سایتهای مشابه خارجی جمع آوری شده، در غنی شدن تنها وب سایت ایرانی در زمینه طرحهای سه بعدی مشارکت جویند.

گالری آنلاین طرحهای سه بعدی با جمع آوری طرحهای متنوع از وب سایتهای مشابه قصد دارد تا بعنوان مرجعی برای جامعه علاقمندان و کاربران دستگاههای پرینتر سه بعدی در ایران تبدیل شود. همچنین این وب سایت سعی دارد با افزودن امکانات مختلف، در مسیر بهتر شدن خدمات و قابلیتهای خود گام بردارد. امکاناتی چون برگزاری مسابقات طراحی سه بعدی در زمینه های کاربردی و مرتبط با فناوری چاپ سه بعدی که می تواند موجب فعال شدن استعدادهای جوانان ایرانی در زمینه پرینت سه بعدی و طراحی سه بعدی شود. به امید ایرانی آباد و پیشرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up