کفش های جدید شرکت آدیداس با بهره گیری از تکنولوژی چاپ سه بعدی در این هفته تولید می شوند

تا این لحظه شاهد کفش‌های مختلفی بودیم که با پرینترهای سه‌ بعدی ساخته شدند. البته تعداد آن‌ها کم بود و به شکل بسیار محدودی به فروش رفتند؛ اما اکنون شرکت «آدیداس» (adidas) قصد دارد خط تولید کفش‌ هایش را از روش سنتی به روش مدرن‌تری تغییر دهد و می‌خواهد با استفاده از پرینتر سه ‌بعدی کفش تولید کند.

طبق آخرین اعلامیه از آدیداس هیجان انگیز و بسیار پیش بینی شده است، زیرا آنها در استفاده از تکنولوژی چاپ ۳D و پیشبرد ۴D در گذشته به عنوان پیشگام در این عرصه هستند.

شرکت آدیداس از سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که ایده هایی برای چاپ سه بعدی و چهار بعدی کفش های کتانی دارد. این پروژه در آوریل ۲۰۱۷ به پایان رسید و مهمترین پروژه شرکت شد. در حال حاضر شرکت آدیداس رسما نسخه تجاری futurecraft در زمینه چاپ سه و چهاربعدی را اعلام کرده است.

کفش های نوآورانه در حال اجرای شرکت که مناطق دقیق مهندسی را برای ورزشکاران ارائه می کنند که نه تنها آسایش و راحتی، بلکه همچنین پایداری و حرکت نیز در این محصولات به خوبی دیده می شود.

آدیداس محصولات جدید خود را به عنوان کفش های نهایی در حال اجرا برای همه بر اساس ۱۷ سال تحقیق و توسعه عرضه می کند. هر midsole کفش حاوی ۲۰،۰۰۰ ستون با عنصر ۴D است، ستون ها به سمت فرد تنظیم شده و پاشنه های کفش دارنده مزیت هندسی شبکه برای کنترل کمانش و کنترل ضربه به پاها است. این منطقه در جهت بهبود حرکت پاشنه پا و حرکت به سمت ناحیه جلویی عمل می کند و اجازه می دهد تا دونده به جلو راحت تر و سریعتر حرکت کند.

این کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که به هر ورزشکار پتانسیل این را می دهد که در عملکرد خود دقت بی نظیر و بدون محدودیتی  را داشته باشند.

شرکت آدیداس قصد دارد با تولید این کفش در صنعت کفش سازی تغییر و تحول عظیمی به وجود آورد و براساس اطلاعات منتشر شده این کفش قیمت ۳۰۰ دلار را در نظر گرفته است.

آیا منتظر این محصول جدید هستید تا در نهایت در بازار برای فروش به عموم مردم برود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up