چاپ سه بعدی مغار حکاکی روی چرم

مغار وسیله ایست برای ایجاد نقوش زیبا و تزئینی بر روی چرم. اگر از دوستداران هنر چرم دوزی هستید حتماً نیاز به مغار را جزء الزامی­ترین وسایل برای دوچندان کردن زیبایی چرم تلقی می کنید.

مغارها با حک نمودن طرح ها و الگوهای مختلف روی چرم، آن را از سادگی و یکنواختی دور کرده و شکوه و زیبایی چشم نوازی به هنر دست شما می دهند.

اما همانطور که بعنوان یک هنرمند چرم دوز اطلاع دارید، مغارهای موجود در بازار تنوع گسترده ای ندارند و باب هر سلیقه ای هم نیستند. گاهی نامناسب بودن طرح آن، تمام هنر شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

اما نگران نباشید؛ اینبار پرینترهای سه بعدی به کمک هنرمندان و هنردوستان این حرفه شتافته است تا با چاپ سه بعدی طرح های مورد نظر آنان به هنر دستشان، قدرت و شکوه و زیبایی ببخشد.

برای تزئین چرم باید ضربه ای محکم به مغار وارد کرده تا طرح آن به روی چرم انتقال یابد، لذا باید به قدرت و استحکام مغار پرینت شده نیز توجه ویژه داشت و مواد اولیه چاپ آن را از جنسی محکم و مقوا در برابر ضربه استفاده کرد؛ البته  قدرت و استحکام بالای مغارهای فلزی در برابر نمونه سه بعدی چاپ شده آن از جنس ترموپلاستیک غیرقابل انکار است.

اما مزیت و برتری مغارهای پرینت شده نسبت به نوع سنتی آن، تنوع بسیار گسترده و متناسب با سلیقه شخصی خود است.

اگر شما یک کسب و کار خانگی راه انداخته اید و دوست دارید لوگوی مخصوص خودتان یا نام و لقب خودتان بر روی کارتان حک بخورد پرینتر سه بعدی اولین و بهترین گزینه برای این منظور است.

برای چاپ سه بعدی مغار کافیست طح مورد نظر خود را در یکی از نرم افزارهای طراحی سه بعدی ترسیم نموده و در پایان از آن خروجی stl یا obj بگیرید.

با انتقال طرح به دستگاه پرینتر سه بعدی در کمتر از یک ساعت (متفاوت نسبت به پیچیدگی و اندازه طرح) صاحب مغاری شخصی و متناسب با سلیقه خود خواهید بود.

نکته ای که باید حتماً مد نظر قرار داد، دسته مغار می باشد؛ بهتر است برای دسته مغار سه بعدی پرینت شده خود میله ای فلزی در نظر بگیرید و در طراحی خود در پشت الگوی مغار پایه ای تعبیه کنید تا در نهایت دسته در آن قرار گیرد.

برای چاپ سه بعدی الگوی خود می توانید از مراکز خدمات چاپ سه بعدی کمک بگیرید. ۳d print store  نخستین مرکز چاپ آنلان، متعلق به شرکت سی زان، اولین شرکت ایرانی طراح و تولید کننده پرینتر سه بعدی در ایران، است که می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه دهد.

%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b1-%da%86%d8%b1%d9%851

%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b1-%da%86%d8%b1%d9%852

2 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up