پرینتر سه بعدی در جشن عروسی شما حضور خواهد داشت

گذشته از کاربردهای صنعتی و نیمه صنعتی پرینترهای سه بعدی در معماری، هوا فضا، خودروسازی، قطعه سازی، تجهیزات نظامی، پزشکی و … کاربرد دیگر این تکنولوژی کام مخاطبان خود را شیرین می کند و لحظات بیاد ماندنی و تکرارنشدنی ای را برایشان ثبت می کند.

بی تردید جشن ازدواج یکی از اتفاقهای شیرین زندگی هر شخصی محسوب می شود. همه افراد دوست دارند این لحظات ناب به بهترین نحو سپری شود بطوری که خاطره آن تا مدتها در اذهان بماند. در این بین کیک عروسی از جمله مواردی است که توجه اکثر میهمانان را بخود جلب می کند. بعضی زوج ها معتقدند کیک های چند طبقه، با گل رایی و میوه آرایی زیبا جلوه ویژه ای به کیک عروسی آنان می بخشد.

اما این روش ها نیز بتدریج متداول شده و جذابیت آن کاسته شده است. اگر بدنبال روشی نوین برای برتر کردن کیک مراسم عروسی خود هستید از پرینترهای سه بعدی کمک بگیرید.

کارل و امیلی از آکسفوردشیر زوج جوانی هستند که با آوردن پرینتر سه بعدی به مراسم عروسی خود، جشنی بیادماندنی ترتیب دادند. آنها برای تزئین کیک عروسی خود از تمثال خودشان استفاده کردند. مجسمه هایی کوچک با شباهت بی نظیری به عروس و داماد، بر فراز کیک زیبای عروسی، در اولین نگاه تعجب همگان را بر می انگیخت.

آنها برای چاپ تندیس خود به کارگاه چاپ سه بعدی مراجعه کرده، بر روی میزچرخانی ایستادند تا توسط اسکنر تصاویری از آنان تهیه شود. تصاویر ثبت شده به کامپوتر منتقل شده و بعد از انجام عملیاتی به پرینتر انتقال داده شد و در کمتر از دو ساعت مینی عروس داماد سه بعدی آماده شد.

به گفته آنها میهمانان به محض دیدن کیک با تعجب می گفتند: “امیلی ، کارل این شمائید روی کیک!!!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up