معرفی پرینتر سه بعدی سی زان در برنامه ایده های شنیدنی

پرینترهای سه بعدی سی زان در برنامه ایده های شنیدنی به شرکت کنندگان معرفی شد.

این برنامه زیر نظر روابط عمومی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و با همکاری جمعی از دانشجویان برگزار می شود. در این برنامه که بصورت ماهانه برگزار می شود با دعوت از صاحبان کسب و کارهای مختلف و افرادی که به نوعی در زمینه کار یا هنر موفق بوده اند سعی می شود تا مهارتهای مربوط به کسب و کار، به شرکت کنندگان که عمدتاً از دانشجویان پژوهشکده پلیمر و پتروشیمی ایران هستند، آموزش داده شود. تجربیات، شکست ها و پیروزی ها و نیز توضیح ایده های بکار گرفته شده در جریان کار از جمله مواردی ست که توسط سخنرانان برنامه مذکور بیان می شود.

برنامه نهم ایده های شنیدنی در تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۴ با حضور کارشناسان شرکت سی زان پردازش کویر در سالن اجتماعات پژوهشکده پلمیر و پتروشیمی ایران برگزار شد. در این برنامه طی دو نوبت، ابتدا تاریخچه مختصری از شرکت سی زان پردازش کویر بیان شد و سپس فعالیت های شرکت در زمینه طراحی و تولید پرینترهای سه بعدی سی زان برای حاضرین تشریح شد. بیان تجربیات و مسایل کاری مرتبط با حوزه کسب و کار، بخش دوم سخنرانی کارشناسان شرکت بود که مورد توجه شرکت کنندگان واقع شد. این برنامه با پرسش و پاسخ درخصوص موارد مطرح شده به پایان رسید.

شایان ذکر است که بزودی مشروح صحبتهای این برنامه و نیز تصاویر آن از طریق وب سایت ایده های شنیدنی منتشر خواهد شد. این پست توسط مطالب و تصاویر مذکور، تکمیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up