لذت مطالعه با نشانگرهای سه بعدی پرینت شده

اگر اهل مطالعه باشید حتماً برای اینکه فراموش نکنید تا چه صفحه ای از کتاب را مطالعه کرده اید، روش های مختلفی را بکار گرفته اید. گاهی مدادتان را لابه لای کتاب می گذارید، گاهی تکه ای کاغذ، گاهی گوشه صفحه را تا می زنید و گاهی هم … .

اما هیچ چیز به اندازه یک نشانگر نمی تواند شما را در این کار یاری کند؛ چرا که استفاده از مداد یا تا زدن صفحه نه تنها کمک نمی کند بلکه باعث خراب شدن و پارگی کتاب هم می شود، یا ممکن است مداد از لابه لای صفحات بیفتد، آن وقت پیدا کردن آخرین صفحه ای که مطالعه کرده اید کلی از وقتتان را خواهد گرفت.

مطمئناً نشانگرهای کتاب که به بوک مارک معروفند با طرح های جالب و خلاقانه و ظرافت و قیمت اندک می توانند انتخاب اول هر دانش آموزش یا هر شخص اهل مطالعه ای باشد.

اگر با صنعت چاپ سه بعدی و پرینترهای سه بعدی آشنا هستید و یا اگر یک پرینتر سه بعدی ساده در منزل دارید، خود را برای خرید نشانگر به زحمت نیندازید و وقتتان را برای پیدا کردن نشانگر مورد پسند خود به هدر ندهید. شما می توانید مدلهای فانتزی و زیبایی طراحی و به راحتی توسط پرینتر سه بعدی خود چاپ کنید و یا از مراکز چاپ سه بعدی بخواهید تا نمونه شما را پرینت کنند. شما می توانید کلکسیونی از نشانگرهای جالب و بانمک سه بعدی پرینت شده داشته باشید. یا حتی می توانید این خلاقیت را به تولید انبوه رسانده و از آن درآمدزایی داشته باشید؛ چرا که بازار نشانگرها در بین اهالی کتاب و مطالعه بسیار داغ است. یا حتی می توانید بنا به شناختی که از دوستتان دارید به سلیقه او نشانگر طراحی و چاپ کنید و به او هدیه بدهید. مطمئناً شادی او با دیدن چنین چیزی غیرقابل وصف خواهد بود.

ناگفته نماند یک نشانگر عروسکی فانتزی تاثیر بسزایی در ایجاد رغبت مضاعف در فرزندانتان جهت روی آرودن به کتاب و کتابخوانی خواهد داشت.

(مرکز آنلاین چاپ سی زان شما را در پرینت طرح موردنظرتان همراهی می کند. برای استفاده از طرح های آماده به سایت گالری طرح های سه بعدی سی زان مراجعه کنید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up