حضور ماشین های هوشمند سی زان در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران بزرگترین رویداد صنعت آزمایشگاهی در ایران است. نمایشگاهی که به لطف حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پرداخت بخشی از هزینه های خرید مشتریان بخش دولتی در قالب یارانه نقدی، با استقبال چشمگیر دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی روبرو شده است. همچنین حمایت از خریداران بخش خصوصی در قالب لیزینگ موجب شده تا درمجموع ادوار گذشته این رویداد؛ ۳۸۰ میلیارد تومان خرید قطعی صورت پذیرد.

شایان ذکر است که برمبنای قوانین این نمایشگاه-فروشگاه، حمایت خرید به محصولات فناورانه شرکتهای دانش بنیان تعلق گرفته و کلیه محصولات به نمایش درآمده در آن می بایست حاصل کار و دانش شرکتهای ایرانی باشد و حضور محصولات خارجی در آن مجاز نیست.

شرکت دانش بنیان سی زان پردازش کویر، که در قالب برند ماشین های هوشمند سی زان اقدام به طراحی و تولید ابزارهای ساخت و تولید رومیزی نموده و تمرکز اصلی اش بر پرینترهای سه بعدی است، به رسم سالهای اخیر در نمایشگاه مذکور حضور به هم می رساند. شرکت سی زان که چهارمین حضور مستقل خود را در این نمایشگاه تجربه می کند، مانند سالهای پیش، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران رونمایی و به بازدیدکنندگان معرفی خواهد نمود.

ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از سوم تا ششم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران و با حضور قریب ۳۵۰ شرکت و بیش از ۹ هزار محصول برگزار می شود. ویژگی این دوره از نمایشگاه ساخت ایران این است که نوزدهمین نمایشگاه دستاورهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور هم بصورت همزمان با آن برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از غرفه شرکت سی زان پردازش کویر در سالن ۴۰A غرفه شماره ۵۱ بازدید کنند. ساعات بازدید نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۷ عصر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up