دوره آموزشی نرم افزار اسلایسر (Slicer) پرینتر سه بعدی

ارائه دوره های آموزشی ویژه کار با دستگاه های پرینتر سه بعدی با دوره ی آموزشی “نرم افزار اسلایسر پرینتر سه بعدی” توسط تیم پرینترهای سه بعدی سی زان آغاز شد.

از آنجا که کار با پرینترهای سه بعدی و چاپ قطعه های با کیفیت بالا توسط آنها، علاوه بر اشراف داشتن به کار با دستگاه پرینتر سه بعدی تا حد بسیار زیادی به تسلط بر نرم افزارهای اسلایسر (۳dprinter slicer tools) و آشنایی با روندهای طراحی در نرم افزارهای طراحی سه بعدی وابسته است، تیم پرینترهای سه بعدی سی زان بر آن شد تا ارائه دوره های تخصصی در این زمینه را با تکیه بر تکنسین متخصص در امر تکنیک های چاپ سه بعدی و طراحی پرینترهای سه بعدی آغاز کند.

ارائه این دوره ها به صورت مجازی و پشتیبانی کامل استاد دوره و با همکاری سایت فارسی لرن (مرجع تخصصی آموزش های فارسی) صورت گرفته و برای اعضای خانواده سی زان (دارندگان پرینترهای سه بعدی سی زان) بصورت رایگان و در بعضی موارد کاملاً اختصاصی خواهد بود.

دوره ی جاری (نرم افزار اسلایسر (Slicer) پرینتر سه بعدی) مختص اعضای خانواده سی زان بوده و به آموزش کامل کار با نرم افزار اسلایسر اختصاصی ویژه پرینترهای سه بعدی سی زان خواهد پرداخت.

برای عضویت در این دوره ی آموزشی به قسمت دوره های آموزشی پرینتر سه بعدی سایت مراجعه کنید.

2 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up