تغییرات بزرگ با قطعات سه بعدی پرینت شده کوچک

عطش ما برای خریدن جدیدترین وسایل و به روز بودن و پیشی جستن از دیگران تمام شدنی نیست. تغییر دکوراسیون از جمله مواردیست که بیشترین مشغله ذهنی را برای افراد با سلیقه و تنوع طلب ایجاد می کند. گاهی این تغییرات هزینه های سرسام آوری را برای فرد به بار می آورند.

اما چگونه می شود با کمترین هزینه تغییرات بزرگی در دکوراسیون منزل ایجاد کرد؟ یا گاهی این سوال پیش می آید که چگونه می توان تغییراتی متفاوت با دیگران یا بعبارتی یکتا و بی نظیر را برای اولین بار در منزل خود ایجاد کرد؟ چیزی که کلیشه ها را شکسته و چهره جدیدی از همان وسیله را با جلوه ای چشمگیر و جالب توجه ایجاد کند؟

مسلماً بخش نورپردازی از جمله موارد لاینفک هر مکانی بشمار می رود؛ استفاده از لامپهای رشته ای، لوستر، آباژور مثالهایی معرف حضور همگان هستند. اما براحتی می توان با کمی ذوق هنری، نور را از دل خلاقیت تاباند و علاوه بر اینکه روشنایی محیط تامین می شود ظاهر مکان نیز به شکل مبتکرانه ای تغییر می کند.

تصاویر زیر نمونه ای از نوآوری و خلاقیت فردی برای تغییر دکوراسیون منزل خود است. مجسمه هایی که به کمک پرینتر سه بعدی چاپ شده اند بعنوان پایه نگهدارنده، لامپ را می توان در جاهای مختلفی قرار داد.

شما هم می توانید نمونه هایی را در یکی از برنامه های سه بعدی طراحی و با ارسال به بخش سفارش آنلاین و چاپ سه بعدی سی زان آن را چاپ کنید.

3dprintedlampstand1

3dprintedlampstand2

3dprintedlampstand3

3dprintedlampstand4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up