با پرینتر سه بعدی کفی کفش مناسب خود را داشته باشید

معمولاً هنگام خرید کفش اولین چیزی که در نظر می گیریم ظاهر زیبای آن است، و کمتر به این توجه می کنیم که استفاده از کفش تنگ و نامناسب تاثیر سوئی بر سلامت ما میگذارد .

دو شرکت (superfeet و jabil) سازنده کفش قصد دارند باهم همکاری کنند تا برای بهار سال ۲۰۱۷ کفی های کفش چاپ شده توسط پرینتر سه بعدی را روانه بازار کنند.

همه ما می دانیم که هیچ چیز بهتر از داشتن یک جفت کفش راحت نیست.

استفاده از کفی مناسب برای کسانی که تغییر شکل پای آنها به صورت ثابت در نیامده است مفید است، و از نظر پزشکی کفش باید اندازه ای مناسب داشته باشد تا پاها در آن کاملاً راحت و آزاد باشد.

به طور سنتی باید برای سفارش یک کفش با چنین شرایطی هزینه بالایی پرداخت کرد.

با ظهور چاپ سه بعدی از نظر راحتی و مقرون به صرفه بودن همه چیز در حال تغییر است.

دو شرکت سازنده کفش (superfeet و jabil) با یک شرکت سازنده پرینتر سه بعدی (makerBot) قرارداد جهانی بسته اند تا کفی های پرینت شده را به مصرف کنندگان خود بفروشند. همچنین همکاری با شرکت (safesize) این امکان را به آنها داده است تا با استفاده از اسکنر های سه بعدی به راحتی فرم دیجیتالی از پاهای مشتریان خود داشته باشند.

و اخیراً سعی کرده اند تا این نوآوری را در تمام بازار های جهان گسترش دهند. هدفشان این است تا مجموعه ای استاندارد با نام تجاری (کفی های سه بعدی superfeet) داشته باشند و به روش سنتی مصرف کنندگان خود را با این نام تجاری آشنا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up